تبلیغات
نجاتگر زندگی
  • تازه ترین مطالب:
آخرین مطالب
نرمش های سلامتی و رفع درد برای کامپیوتر نشین ها +تصاویر(به ادامه مطلب مراجعه کنید)
با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وب سایت نجاتگر زندگی در این پست ما قصد داریم به شما آموزش هایی از قبیل نرمش هایی مخصوص افرادی که زیاد پای

کامیوتر ها مینشنند که با انجام این تمارین بعلاوه رفع خستگی به سلامت بدن بسیار کمک میکند.


تمرین های مچ پا


حرکت مچ پا به بالا و پایین. 10 بار تکرار کنید.
 
     10 بار تکرار کنید.








تمرینات شکم

نفس خود را حبس کرده و با کف دست بر روی شکم خود فشار دهید ده بار تکرار کنید





تمرینات با دیوار

به دیوار تکیه بدهید پاهای خود را بازاویه 45 درجه به طرفین تکان دهید 10 بار این حرکت را تکرار کنید




بلند کردن پاشنه



دست خود را به دیوار بگذارید و پاشنه های پاهای خود را به سمت بالا ببرید 10 بار این حرکت را تکرار کنید


بلند کردن پاها

یک پای خود را جمع کرده و پای دیگر را بدون اینکه خم شود بالا و پایین ببرید توجه کنید پایتان به زمین برخورد

نکند




روی زمین یا تخت دراز بکشید و پاهای خود را جمع کرده به سمت قفسه سینه ببرید



تهیه شده توسط گروه بهداشت ایمنی سلامتی وب سایت نجاتگر زندگی


 سه شنبه 15 بهمن 1392  11:15 ق.ظ    مصطفی خدارامی